در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

حال و احوال دلــــــــــ

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ق.ظ

حال این روزهایم عجیب استــــ

هرچه هم میگویمــــ تا محرم مانده قبول نمیکند

منتظر یک تماس آشناست

هرچه در ذهن جستجو میکنم نمیابمـــــ

عجیب است ....

چه کسی میتواند با من تماس بگیرد؟

محض دلخوش بودن دلم پاسپورتم را دم دست گذشته ام

نگاهش که میکنم بغض خفه ام میکند

من که کاری نکرده ام برای امضا شدن برات کربـــــ بلا

 با حضرت اربابــــ چطور وداع کردم؟

خاطره آخرین بار نگاه به دو تا گنبد طلا " مهر ماه91  "

چه کردی با دل؟!!

رسمش این است دلم بیاید پس من چه؟

خدایا این روزهای پارسال انتظار و بیقراریــــــ

خدایا خیلی دلم تنگــــــــــــــهـ

عقده ها دارد میخواهد برسد زبان باز کند

اما آنجاست که دهان بسته میشود چشمان تار میبیند

فریاد ها حبس میشود

کربـــــ بلا نرفتن درد دارد کربـــــ بلا رفتن درد دارد!

یکبار که بروی برای بار دوم که از اربابـــــــ میخواهی

حال و روز و ماه و هفته و روز و ساعت به انتظار دوباره دیدنیــــــ و فاصله دردتــــــــ استــــــــــ

تل ، مقتل ، خیمه گاه ، حرم ، ضریح ، فرات ، آب ، عطش .....

خدایا

بیقرار نوشت:

تو جوونی نماز شب بخونیم تو جوونی توبه و استغفار کنیم

تو جوونی عبد باشیم تو جوونی کارایی که خدا دوس داره انجام بدیم چشم رو گناه ببندیم و آرزوهای بزرگ کنیم!

راضی به رضای خدا باشیم !و اثبات کنیم الهی و ربی من لی غیرک

یادمون نره دعا در حق دیگران زودتر مستجاب میشه پس همدیگه از دعای خیر همدیگه محروم نکنیم

تو قنوت نماز وتر نماز شب اونجا که میگید اللهم اغفر لنا ....... التماس دعا

یازهرا کربـــــ بلا انشاالله

مداحی نوشت :

اللهم الرزقنا حرمــــــــــ

اللهم الرزقنا . . . .

دریافت

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
کــربــ بلایی محـب

دلتنگی

نظرات  (۳۳)

سلام

حسین جان هرگز گره ام از علمت واشدنى نیست

غیر از تو کسى در دل من جاشدنى نیست

باید تو به چشمم بدهى اشک و گرنه

این چشمه ی خشکیده که دریا شدنى نیست

التماس دعا
خیلی قشنگ بود
انشاالله زود قسمتتون شه دوباره
التماس دعا
یاحق...
بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزم مثل همیشه عالی بود...

یاد این افتادم:

از ما که گذشت

اما

غمم همینه

الهـــــــی هیچکس داغ حرمو نبینه...

:(
پاسخ:
الهی همه کربــــــ بلایی بشن و کربــــــ بلایی بمونن!
یازهراکربـــــــ بلا انشاالله

از کربلا برگردی خواهی دانست فراق بهشت با آدم چه میکند...

انشاا...عبد شویم.

التماس دعا

یا زهرا

پاسخ:
دوری از بهشتــــــــــــــ !
یا زهرا کربــــــــ بلا انشاالله

درد دارد کربلا رفتن...

دردی به وسعت قامت خمیده ی زینب...

دردی به پهنای اشکهای صورت سیلی خورده ی سه ساله...

کاش می دانستم کربلا رفتن سخت تر از کربلا نرفتن است...

کاش می دانستم بین الحرمین دیدن دردش بیشتر از بین الحرمین ندیدن است

بغض خوردن و عشق بالا آوردن کار هر شبم شده...

صدای پای محرم می آید....

بوی ماتم به مشامم می رسد...

می ترسم....

نمی دانم این دل ضعیف و کوچکم بعد از کربلا طاقت شنیدن روضه های حسین را دارد؟؟؟؟؟

خدایا صبری عطا کن..


...................
دقیقا 1 مهر91 بود که با ارباب وداع کردیم و روانه نجف شدیم...
هنوز منتظرم...
هنـــــــــــنوز...
شاید ارباب هم....
درد دارد
پاسخ:
اللهم الرزقنا . . . .
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۶ محمد دنیوی زاده

محض دلخوش بودن دلم پاسپورتم را دم دست گذشته ام

نگاهش که میکنم بغض خفه ام میکند.....

عالی

با افتخار لینک شدید
پاسخ:
ممنون
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۵ ... خادم الزهرا

سلام

از بزرگی پرسیدند: زندگی چند بخش است؟

 

گفت دو بخش کودکی و پیری گفتند پس جوانی چه؟

 

گفت: فدای حسین فدای حسین

زیبا بود

ولی

آقا جان!

کربلایی نشدم خجلت از این غم دارم...

پاسخ:
انشاالله که همین زودیا کربــــــ بلایی بشین!
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
سلام

کربلا نصیبتون!

استشمام هوای حرم نصیبتون!

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
یا زهرا کربــــــــ بلا انشاالله
کهیعص...
کربلا...
یزید لعنه الله علیه...
عطش...
صبر...
اسم کربلا که می آید، حال و هوا عوض می شود...
قسمتتون کربلا...
ان شاء الله..
التماس دعا..یاعلی
پاسخ:
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
خیلی قشنگ بود
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
خوش به سعادتتون..
زیبا نوشتین..
برای همدیگه دعا کنیم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۸ ✜خـادم المهدی✜
یازهرا
کربــــ بلا انشاالله

سلام. . .

طعم کربلا رفتن را نچشیده ام. . .

هر چند درد نرفتن را زیاد کشیده ام . . .

.

در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب...

سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب...

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۵ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
کربلا نصیبتـــــــــــــون
سلام، انشالا باز هم برسید
بیچاره اون که ندید کربلا رو...
بیچاره تر اون که دید کربلا رو...
سلام
خیلی زیبابود
درضمن با افتخار لینک شدید
+
در مورد این جمله تون
"من که کاری نکرده ام برای امضا شدن برات کربـــــ بلا"
اصلا لازم نیست شما کاری  بکنید اینو به شخصه تجربه کردم اقا خیلی مهربونتر از این حرفان درست وقتیکه خیلی ناایمدی از خودت وقتیکه فک میکنی به اوج ناهکاری رسیدی اقا طوری میطلبه که واقعا شرمنده میشه ادم
پاسخ:
زمانیکه انتظارش نداشتم پارسال رفتم کربـــــ بلا!
یازهراکر بــــــــ بلا انشاالله
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۰ محدثه نیک سرشت

سلام.

حیف که بیشتر از یکبار نمیشه لایک کرد....!

حرف دل خودم بود و هست...

جایی خواندم:

"کربلا خواب  و رؤیای هر اهل دلی است...

چه به حقیقت برسد، چه نرسد..."

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۲ ... خادم الزهرا
سلام
خوبید ؟
به امید اینکه برا ائمه بقیع هم حرمی مثل حرم امام رضا بسازیم
فردا 8شوال سالروز تخریب بقیع هست ...
ولی این بار نمیذارم حرم عمه سادات مثل حرم بقیع تخریب بشه توسط وهابیون بوووووووووق

بروزیم
با  حکایت 4 قبر بیحرم """

التماس دعا

دعا کنید منم کربلایی شم...
پاسخ:
یا زهرا کربـــــــــ بلا انشاالله
هـــــــــــــــــــــــــی

چی بگم والله
یه بنده خدایی میگفت کربلا رفتن بار اول مستحبه
ولی بار دوم واجبه 
بد جور دلتنگیم بد جور 
:(

ـــــــــــــــــــــــ
خدا قوت

بروزیم به مناسبت 8 شوال

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۵ بنت الهدی حسینی
بسیار عالی.
در یک جمله زیبا ترین قسمت نوشته تان
"در جوانی عبد باشیم."

ممنون.
یا علی.
پاسخ:
یازهراکربــــ بلا انشاالله
هشت شوال آسمان لرزید
دید صحن و مناره می سوزد
بارگاه بقیع ویران شد 
دل بی راه و چاره می سوزد
این حرم مثل چادر زهراست 
که در اینجا دوباره می سوزد...
سالروز تخریب بقیع تسلیت باد
التماس دعا..یاعلی
راه ظهورت را بستم باشد قبول اما خدا را چه دیدی شاید قرار است حر تو باشم!
باتمام وجودم میفهمم نوشتتون رو...دقیقا منم دارم لحظه شماری میکنم برای اینکه یه بار دیگه بطلبن..
ان شاالله قسمتتون میشه...

پاسخ:
یازهراکربــــ بلا انشاالله
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۱ خانم چادری
جانا سخن از زبانِ ما میگویی
البته ما کربلا قسمتمون نشده :(

پاسخ:
یازهراکربــــ بلاانشاالله!
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام علیکم

برادر/خواهر

این متن من را هم که قسمتم نشده برد

منم میرم پاسپورتم رو میذارم دم دست

و دلم رو خوش میکنم

آن چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

خیلی خوب گفتید

دلتنگی ها و لحظه شماری هایی که مثل دلتنگی یعقوب برای یوسف است

خدا کند این دلتنگی ها طولانی نشوند

وگرنه سیاهی چشمانم رنگ میبازند و کور همه عالم میشوم

خدایا ... یه نگاهی اینجا بیانداز

 

انشاالله به زودی دو مرتبه قسمتتون

خدایا قسمت ما نرفته ها هم بکن

 

خداقوت

یاعلی(صلوات برای فرج)

تشکر بابت حضورتان

به وبلاگ بنده خوش اومده بودید

شرمنده دیر آمدم کمی سرمان شلوغ است.

پاسخ:
ممنونـــــــــــم
انشاالله به همین زودیا قسمت شما هم بشم!
یا زهرا کربــــــــ بلا انشاالله

مردان قبیله غیرت خوش آمدید...

آزادگان آمدند همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور. آمدند با همان صلابت همیشگی، همان طور که دیروز رفته بودند. انتظار پایان یافت و بازگشت پرستوها، سخنی بود که هر پیر و جوانی ورد زبان خود کرده بود. پاییز اسارت و بهار آزادی بر شما مبارک باد.

سلام 
انشاالله.
میگوید:
"اگر به دست من افتد فراغ را بکشم."
و چه فراغی سخت تر از فراغ ...

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۰ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
زیبانوشتین...
سلام

الهم الرزقنا حرم

منتظرتون هستم
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۶ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
ارباب !
یادگاری که برادر میدهد با ارزش است
آن ضریح قبلی ات را کاش میدادی حسن
بسم الله الرحمن الرحیم

تو جوونی... عالــــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">