در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

عطرِ نرگسِ مزارت...

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

نمیدانم چه گونه حرف هایم را برایت مکتوب کنم 

این همه کلماتِ به صف کشیده را کنار هم بگذارم

تابشود حرفِ دلم .. حرفِ دل برایِ شما .. 

باید چشم هایم را ببندم تا خودم را کنار مزارت بیابم..

.

.

.

 .

گمانم دیگر با چشم های بسته هم می توانم این مسیر را طی کنم 

چند قدم مانده به مزارت ، 

سر به زیر می اندازم ..

اینبار نمی خواهم به عکس مزارت نگاه کنم 

نمیخواهم حرف هایم را از چشم هایم بخوانی

.

.

.

.

دی ماه از راه رسید و عطر نرگس مزارت پیچیده شد در تمامِ شهر

اصلا دی چرا؟ ماه تولد و شهادت علمدارِ شهرم 

ماه تولد و شهادتت با تمامِ ماه های سال فرق دارد 

حضورت پُر رنگ تر از همیشه است 

احساس میکنم از آسمان نگاهمان نمیکنی 

روی همین زمین خاکی هستی و برایمان علمداری میکنی

پ.ن:

خیلی مدیونتم علمدارِ شهرم چون تو این نُه سال خیلی حالِ دلمُ روبه راه کردی،خیلی ازت ممنونم علمدارِ شهرم..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۴
کــربــ بلایی محـب

شهیدسیدمجتبی علمدار

علمدارشهرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">