در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

کــــــــــربــــــ بلا

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ق.ظ

دلم حرم می خواد

دلم می خواد دوباره از اون پله های سیمانی برم پایین و یاد تو بیوفتم

همونجا بشینم و ..

خیره شم به ضریح ...

اونموقع باورم نشد کجام

خواب بودم...

خواب...

می گفتن اونجا گودال قتلگاهه

میگفتن هر کسی رفته اونجا دیگه نتونسته برگرده..

شاید سنگینی سکوت ناله مادر گرفتارش می کنه

 دلم حرم می خواد

دلم شعف حضور در حرم ساقی کربــــ بلا بودن رو می خواد

دلم بین الحرمین می خواد

دلم بی چارگی می خواد

دلم خواب می خواد

خواب کربلا

دلم می خواد دوباره بیام و نماز بخونم زیر گنبدت آقا..

دلم ..

خدایا تو این دل رو از من گرفتی که برای هیچ کس و هیچ چیز تنگ نمیشه جز کربــــ بلا

بهانه گیر شدم

من کربلا می خوام

خداااا..

میشه؟!!!؟!

من نبودم و هیچ کس نبود و خدا بود..

من بودم و هیچ کس نبود و خدا بود..

من نبودم و هیچ کس بود و خدا بود..

و خدا بود..

در تمام لحظه هایی که نمیدیدمش

در تمام لحظه هایی که بود و حس نمی کردم دستانش را و نگاهش را

در تمام لحظه هایی که نبودم

و خداوند به من نگاه کرد

و چقدر شیرین بود لحظه ای که فهمیدم که نمی فهمم او همیشه این قدر مهربان است

و خدای من مهربان است...

+++

بگذار خیال کنم تمام شهر بوی تو را می دهد

این که هستی و نمی بینمت آزارم می دهد

بگذار تصور کنم همه منتظرند..

یعنی می شود ؟

می دانم روزی می آیی!

متی ترانا و نراکــ؟!؟!

می گویند: گناه کفار است که فرج را نزدیک می کند و گناه شیعه ظهور را به تأخیر می اندازد

*اللهم عجل لولیک الفرج*

پ.ن:

نکند غرق شوم!

اسیر زرق و برق شهر رنگارنگ شوم!

اگر خود را به دام هر صیادی بیندازم

زخم های تنم...

مینویسم تا یادم نرود....

خدایا ما را از درگاهت دور مساز

و ما را از جمله بندگان خاص درگاهت بگردان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
کــربــ بلایی محـب

کربــ بلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">