در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

نیمه شب است . . .

هق هق های بی صدا و بغض های کال من . . .

گویا این بغض ها خیال رسیدن ندارند

که انگار می خواهند خفه ام کنند . . .

ازهمین حالا بابهانه ، بی بهانه ....

ازهمین حالا دلشوره مدام . . .

ازهمین حالا باران باران . . .

چه نکرد و نمیکند کربـــ بلا ندیدن !

ذره ذره آبـــــ شدم شبها خواب برچشمانم حرامـــ گشتـــــ !

می گویند آرام باش ، قدر این روزها و لحظه هایتـــــــ را بدانــ

چگونه آرام باشم وقتی سال پیش روز میلادم مهمان شاه نجف بودم؟

تولدمـــ اینجا . . .

نماز مغرب و عشاء

چه نماز جماعتیـــــ

اشک امان بریده بــــود

قلب از تلاطم ایستاده بود

چشمـــانمــ همه چیز را تار میدید

اما حالا . . .

امسال در این شهر غبار گرفته

که نفسم بالا نمی آید...

دلتنگی و بیقراری . . . اشک و آه ه ه و بی تابیـــ . . .


+ پ.ن 1 :

همه از خواب و من از فکر تو مست . . .

سخت می گذرد فکر این روزهای گذشته ی، با او بودن . . .سخت می گذرد . . .


پ.ن 2 :

سال پیش هدیه تولدم دیدار تو بود 

اما امسال . . .

سال تولد من نه هجری شمسی ست و نه هجری قمری...

سال من هجری کربلایی ست...من همان دم که به کربلا هجرت کردم متولد شدم...

من امروز یکــــ ساله شده ام...

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
کــربــ بلایی محـب

نظرات  (۶۲)

انشالله به زودی قسمت همه آرزومندان بشه...:(

عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شما مبارکـــــ
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۳ ღ فاطمه ღ

همه از خواب و من از فکر تو مست...

سخت می گذرد فکر این روزهای گذشته ی، با او بودن...سخت می گذرد...

روزهای گذشته ی، با او بودن...سخت می گذرد...

گذشته ی، با او بودن...سخت می گذرد...

با او بودن...سخت می گذرد...

سخت می گذرد...

بغضــــــــ :( ـــــــــ

پاسخ:
بارانیمــــــــ فاطمهــــــــ
بغض های کال...چه تعبیر قشنگی
پاسخ:
تعبیر اینجانب نیستـــــــ ! " بغض های کالــــــ "
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۵ فرزند خاک
سلام...
میشود در قبال پستتان سکوت کنم؟؟
...
عیدتون مبارک
یا حسین...
امروز روز ح س  ی ن بود...
وقتی هوای شهر نفسگیر میشود
با روضه های تو نفس تازه میکنیم...
التماس دعا
پاسخ:
باشد سکوتــــــــ کنی!
ما محتاجیم به دعای خیر شما . . .
سلام دوست عزیز
تولدت مبارک.خوش به حالت 1 ساله شدی.
ما که هنوز به دنیا نیومدیم.
شما را لینک کردم.خواستید لینکم کنید با اسم سید جوادذاکر لینک بفرمائید لطفا.
التماس دعای فرج
یا حسین

پاسخ:
ان شاء الله قسمتتون بشهــــــــــــ
لینک شدید
التماس دعا
سلام
عیدتون مبارک...
و تولدتون مبارک تر....

کاری نمیشه کرد ...باید ساخت وسوخت.
پاسخ:
التماس دعا . . .
سلام
خنده های عیدتان مداوم...

سفر به قبله است...
http://zareh.blog.ir/post/149
۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۶:۴۹ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست من

اگر امکان داره پایگاه های ما را لینک کنید

ممنون

www.modafein.ir

www.zendegi-t.blog.ir

در صورتی که لینک کردید اطلاع دهید تا شما را هم لینک کنیم

Pasokhgo_14@yahoo.com

09369746095

طلبه جوان 

۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۴ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
زیبا بود خدا قوت
سلام.
عیدتون مبارک.
تولد یکسالگیتون هم:)
پاسخ:
عید بر شما هم مبارکـــــــــ
سلام 
تولدتان مبارک...خوشا بحالتان که به تاریخ کربلایی متولد شدید من چه بگویم که..........
بسیار عالی بود خیلی تاثیر گزار...
عید برشماهم مبارک..
التماس دعا..یاعلی
پاسخ:
و عجبـــــــــ دردی دارد کربـــ بلایی شدن !

۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۲ محدثه نیک سرشت

یک سالگی تان مبارکــــــــ ...!

 

 

 

إنشاءالله کرب و بلایی شویم.... دعا کنید!

التماس دعا،

یا حسینـــــ

پاسخ:
ان شاء الله بهـــــــ همینـــــــــ زودیـــــــــ ها روزی همهـــــــ شود
یازهرا کربـــــــ بلا ان شاء الله
۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۷ ₪نگـارنـده ₪
زیبا نوشتید...
عیدتان هم مبارک
ب روزم
السلام علیک یا ابا عبدالله...

التماس دعا
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۹ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۹ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
خیلی قشنگ....
پاسخ:
ممنونــــــــــ
سلام کربلایی
تولدتون مبارک
@-}--

خییلیییییی تعبیر زیبایی بود
هجری کربلایی:'(

خوش به حالتون...
چه هدیه قشنگی گرفتید، نفس کشیدن در حرم پدر...

یا علی
پاسخ:
یادش بخیر . . .
چه حالیـــــــــــــــ . . .
روزیتان ان شاء الله
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۸ سوشیانت ...
قلمتان مستدام
عالی بود
انشاالله زیارت ارباب قسمت همه بشه
عید بر شما مبارک
یا علی...
پاسخ:
عید بر شما هم مبارکـــــــ
ان شاءالله همین زودیا قسمت و روزی همه بشهـــــــ
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۸ غریبه غریب
فدات بسم من

عالی بووووووووووود

بیا پیشم بروزم
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ خانم چادری
تولد یک سالگیت مبارک خواهر
انشالله به زودی دوباره حرم :)
پاسخ:
ان شا ء الله
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۲ طلبه امروزی
سلام
با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۷ کبوتر هوای حسین علیه السلامـــ
سلامـــ خواهرعزیز 
خیلی خوش اومدی و واقعا از متنت لذت بردم 
عاشقیت مدام خواهر یک ساله ی من 

سلام

عیدی...پیشکش

http://zareh.blog.ir/post/150

سلام

تولد و عیدتون مبارک..

این بغض سوغات همه کربلا رفته هاست!

خدا روزی همه کند... دوباره و چندباره...

اللهم الرزقنا...آمین.

پاسخ:
فقط آه و بغض ...
امان از دل بانوی صبوری . . .
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
تولدتون مبارک.
بسی زیبا بود.

التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۴ دلتنگ کربلا
سلام کربلایی
عیدتون و تولدتون مبارک
خییییییییلی عالی و زیبا نوشته بودین اجرتون با ارباب
ان شالله سال دیگه کنار شش گوشه پشت سر امام زمان روز تولدتون نماز بخونین
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
متشکرمـــــــ
ان شاء الله قسمت همهــــــــ بشهــــــــ
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۸ دلتنگ کربلا
راستی با افتخار لینک شدین
روزیتون زیارت حرم ارباب
پاسخ:
ممنونمــــــــ
الهی آمین
دست به قلم بردم تا برایتان حرف ها بزنم

ام نشد...

خواستم از "دردم"بگویم

دیدم درد شما،خود((من))م...

خواستم از بی کسی ام حرف بزنم

دیدم[تنها]تر از شما در عالم نیست

خواستم بگم"دلم از روزگار گرفت"

دیدم خودم در [خون به دل]کردن شما کم نگذاشته ام...

قلم کم آورد...

به راستی که وسعت((مظلومیت))شما قابل اندازه گیری نیست.

[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

19روز دگر تا عشق بازی و دیوانگی.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

التماس دعای فرج[ناراحت][گریه]

یا حسین زمانه،یا ارباب لبیک[گل][گل][گل]
۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۸ ღ فاطمه ღ

¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

التمـــــــــاس دعــــــــا داریـــــــم

(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
¸.•´•.¸)`' •.¸)
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´

آپــــــــــــــــــم

سلام احسنت خیلی عال خدا عمرتون بده

راستی

چقدر این تیکه آخرتون که میگید یازهرا کربلا انشالله برام آشناست

خیلی آشناست

حس میکنم جایی شنیدم که دست جمع همه میگن بعد صلوات

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۳ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
سعادت یعنی همین...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ فائز منتظر

آها احسنت شنیدم شنیدم تو کاروان راهیان نور هم شنیدم

جمع بچه های مازندران

هم تو ماشین 

هم تو منطقه

خدا خیرتون بده

یازهرا کربلا ان شالله

۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۰ فائز منتظر

دست منو نیست اگر نوکرش شدیم

خیلی حسین زحمت مارا کشیده است

صل الله علیک یا حسین

۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۰ بی نشون ...
پرسید: چرا پسرای دختر باز جذاب ترن؟! 

چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال ترن؟!

چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟! 

چرا اونایی که خیانت می کنن، تهمت میزنن، غیبت می کنن، دروغ میگن موفق ترن؟! 

چرا همیشه بدا بهترن؟!

پرسیدم:پیش خدا یا مردم؟ 

 إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ …

بى گمان گرامى ترین شما در نزد خداوند پرهیزگارترین شماست.
(حجرات ۱۳)
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۸ سمیه ناصری
خوش به سعادتت که مهمان حضرت بودن رو تجربه کردی
دلتنگی غربیه میدونم
انشالله بارها بارها زیارت نصیبت بشه
تولدتونم مبارک عزیزم
پاسخ:
این روزها میگذرد ...
 سلام

رنگ...
http://zareh.blog.ir/post/105
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۴ ارحم الرحماء

سال من هجری کربلایی ست...من همان دم که به کربلا هجرت کردم متولد شدم...


تولد کربلایی شدنتان مبارکـــ ... خوش ب سعادتتان

به انتظار وصول طلیعتش،خورشید

زند درفش درفشنده،صبحدم بر بام

التماس دعای فرج
یا حسین

فرقی ندارد پاییز باشد یا حتی زمستان ! از ذکر حسین دلم عجیب "بهاری" می شود

 

با "بچه هایی که برایم روضه خواندند " به روزم

 

یا علی

 سلام

ادامه مطلب...

پیامبر ص مکه را با عبدالله، آمنه، عبدالمطلب، ابوطالب و خدیجه سلام الله علیهم اجمعین وداع کردند اما با چه دلی؟.. امیرالمومنین علیه السلام مدینه را با برادر و همسر با چه دلی وداع کردند؟.. حسین علیه السلام دل و جان را در کربلا وداع کردند... زینب سلام الله علیها کربلا را.....
حکمتی دارد که شیعه هر کجا قدم میگذارد بی دل و جان بازمی گردد؟

خوشا به سعادت تون
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۱ محمد کیوان

هوالحکیم

نماز گره زدن دامن خاک است بر افلاک و پرواز در آبی بی نهایت...

هر روز با "آیات نورانی وحی" میهمان راز و نیاز عاشقانه سحرگاهتان هستیم

۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۳ محمد کیوان

*هوالجواد*

یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد،یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند،یک قدم می تواند سفری را آغاز کند اما یک دعا و توکل به خدا می تواند هر نا ممکنی را ممکن کند.

" وَ مَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ"(طلاق/3)

بالاتر از این هاست لوایی که تو داری

خورشید دمیده ز عبایی که تو داری

از بنده نوازی و عطایی که تو داری

آقای جهان است گدایی که تو داری
 
ما خاک بخیلیم و شما ابر سخایی

محبوب شده از کرمت شغل گدایی
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام...
ولادت امام هدایت و عشق،امام نور و صفا و سخا و وفا،مولانا امام باهر و قادر،حضرت های النقی(ع)بر شما یار حسینی و خانواده محترمتان و همه پیروان ولایت تبریک و همایون باد.
[خنده][خنده][خنده][خنده]
التماس دعای فرج[گل]
مددعلی؛علی النقی(ع)[گل][گل][گل]
پاسخ:
ممنونمـــــــــــــ
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۰ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده ی حقیر سر بزنید
یاعلی
 باسلام.میزبانیم ...

آشتی با صحیفه سجادیه...

http://zareh.blog.ir/post/155
۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۶:۰۹ طلبـــــه جوانـــــــــــ
سلام دوست من
هفته ولایت رو تبریک عرض میکنم
لطفا پایگاه های ما را لینک بفرمائید
www.modafein.ir
.:.قدم به قدم با اهل بیت .:.
www.zendegi-t.blog.ir
.:. زندگی اما به سبک طلبگی .:.
منتظر پاسخ شما هستیم
09369746095

سلام علیکم
میلاد امام هادی علیه السلام تبریک!
تو وبلاگم یک کتاب در مورد فرهنگ سازی معرفی کردم، اگر علاقه مند بودین مطالعه فرمایید.
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۹ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ

... و به خاطر شما باران فرو مى‏ریزد.

به شوق خالق جامعه کبیره حضرت هادی علیه السلام

 

یادتان هست نوشتم که دعا می خواندم

داشتم کنج حرم جامعه را می خواندم

از کلامت چه بگویم که چه با جانم کرد

محکمات کلمات تو مسلمانم کرد

کلماتی که همه بال و پر پرواز است

مثل آن پنجره که رو به تماشا باز است

کلماتی که پر از رایحهً غار حراست

خط به خط جامعه آیینهً قرآن خداست

عقل از درک تو لبریز تحیر شده است

لب به لب کاسهً ظرفیت من پر شده است

 

همهً عمر دمادم نسرودیم از تو

قدر درکِ خودمان هم نسرودیم از تو

من که از طبع خودم شکوه مکرر دارم

عرق شرم به پیشانی دفتر دارم

شعرهایم همه پژمرد و نگفتم از تو

فصلی از عمر ورق خورد و نگفتم از تو

دل ما کی به تو ایمان فراوان دارد

شیرِ در پرده به چشمان تو ایمان دارد

بیم آن است که ما یک شبه مرداب شویم

رفته رفته نکند جعفر کذاب شویم

 

تا تو را گم نکنم بین کویر ای باران

دست خالیِ مرا نیز بگیر ای باران

من زمین گیرم و وصف تو مرا ممکن نیست

کلماتم کلماتی ست حقیر ای باران

یاد کرد از دل ما رحمت تو زود به زود

یاد کردیم تو را دیر به دیر ای باران

نام تو در دل ما بود و هدایت نشدیم

مهربانی کن و نادیده بگیر ای باران

ما نمردیم که توهین به تو و نام تو شد

ما که از نسل غدیریم ، غدیر ای باران

پسر حضرت دریا ! دل مارا دریاب

ما یتیمیم و اسیریم و فقیر ای باران

سامرا قسمت چشمان عطش خیزم کن

تا تماشا کنمت یک دل سیر ای باران
برقعی
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۴:۴۶ محمد کیوان

*هوالرزاق*

در پس هر نعمتی،زمزمه ای هست که خبر می دهد از اینکه نباید بگذاری زندگی برات روزمره شود.اینکه روز دیگری شروع شده یعنی باید از نو شروع کنی و جور دیگر ببینی. (فصلت/3 و مومنون/80)

معصوم (ع) می فرماید این تدبیر و هماهنگی امور و این تداوم شب و روز و...ما را به این حقیقت هدایت می کند که مدبر جهان یکی است.

۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۳ طهورا احمدی
من دو سالمه شمام اىشالا بىشتر از ىه سال اندى دووم نىارىد که زندگى بدون جشن تولد مردهگىه...

اىشالا آقا امسال تولد مىگىره برام
پاسخ:
ان شاء الله
ان شاالله بازم قسمتتون بشه..ان شاالله صدساله بشین...سالای بامعرفت حسینی...

سلام خستنه نباشید

بروزیم

۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ زینب رمضانی
سلام
تولدت مبارک

دیدن حرمت آرزو بود برایم

ای خوشا دل که روا شد آرزویم

لیک قبل از دیدنش یک درد در سینه داشتم

اما بعد دیدن کویش هزار درد در سینه دارم

یاد آن گل دسته و گنبد طلا

یاد آن بوی خوش کرب و بلا

دل من هر لحظه مشتاق تو است

کربلا انشاا...


پاسخ:
سلام 
ممنون..

۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۳ فدایی رهبر
سلام وقتی از کربلا برگشته بودم گفتم خدا بهشتش رو دستش باد می کنه همه می خواند برند پیش امام حسین 
پاسخ:
سلام 
کرب بلارفته ها میدانند چه دردی میکشم ...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۲ فانوس جزیره
بردبار باش ...



سلام علیکم
تولدتون مبارک ، ان شاالله مکرر قسمتتان شود زیارت هجری کربلایی ...
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
صبوری همه حواله دلم میکنند،
یوسف میخواهم ، اما منکه ایوب نیستم ..
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
الان هم با نوشتن
نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۶ ღ فاطمه ღ
دود این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کرب و بلا محتاجم...
تولدت مبارک عزیزم :)
پاسخ:
سلام فاطمه ام ،
ممنون مهربانم ..
گرچه دیر است ، ولی بگذار بگویم ،
تولدت مبارک...
..................
سلام
زیبا نوشتید
موید باشید

پاسخ:
سلام ، ممنون ...

حسین بیش از آنکه تشنه ی آب باشد، تشنه ی لبیک بود
افسوس که به جای افکارش، زخم های تنش را به ما نشان دادند و بزرگ ترین دردش را بی آبی دانستند...


سلام مبینا جان.
ان شاءالله که حاله دلت کربلایی باشه...
حقیرو هم دعاکن
یازهرا

سلام علیکم
عزاداری ها قبول
خدا قوت
أجرتون با سه ساله ی ارباب
تمنای دعا در این شب های عزیز

تو را نیز عاشورایی است ...

قافله ی عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:

"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کربلا ..."

این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند

و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

....... و تو 

ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون

در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای،

نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه ی خون توست

و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک ازپای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش

هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکانِ ولایت ملحق شوی

و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی

و در رکاب امام  عشق به شهادت رسی ...


"برگرفته از کتاب فتح خون...شهید سید مرتضی آوینی"


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">