در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

خدا به احوال بندگان آگاه است و رحمتش وسیع است

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ق.ظ

برای از تو نوشتن با تو حرف زدن
باید وضو گرفتــ ، رو بهـ قبلهـ نشست
دانهــ دانهــ تسبیح را چرخاند
قطرات اشک بچکد روی سجاده
مهربان اربابــ سلامـــ
امشب حرفــهـا دارمـ
دلمـ بهانه دارد ... دلم دلتنگی دارد ...
می بینی امـ از خودم متعجبمــ !
من کهــ بارها و بارها با صدای بلند بر سر دلمــ فریاد زده امـ

حد و مشتق های دلمـ بهـ سوی شمــا میل میکند

اما مهربان ارباب دست دلمـ را محکم تر از همیشهـــــ بگیر ..

"لرزش دست دلمـ را تو بدان"


بیقرار نوشت :

کتاب جاذبهـ دافعهـ امام علی(ع) را نخوانده امــ

اما اوینار برایمــ از سطر های آن کتاب زیاد حرف زده

* من بهـ دنبال توامــ ؟ تو بهـ دنبال کهــ ای ؟

من هیچ نمیبینمــ و تو بهــ دنبال چهــ ای ؟

زده امــ فریاد بر سر دل ، آری دل

چهــ آمد بر سر دل ... *

+

مهربان اربابـــ حسابمان از هم جداست ، حسابش را جدا کن از دستــ دلمـ ...

++

مهربان اربابــ بیقراری ام را کجا ، جا گذاشتهــــــ امـ ؟

دریافت

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
کــربــ بلایی محـب

لرزش دست دلمـ

* حضرت اربابــــ *

نظرات  (۱۱)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ ܓ✿◥میم الف ه◣ܓ✿
سلام
مثل همیشه قشنگ بود به دلم نشست...

التماس دعا
پاسخ:
سلام طاعات عبادات قبول
ممنون از مهربانی ات 
او هم به دل نشست 
چقدر نفس کشیدن سخت است....

سلام
دل نوشتهایت ب لطف دست لرزان دلت و ب لطف بی نهایت حضرت شاه دل، ب دل سیاهم نشست و بسان آبی بود در این کویر خشک دلم.
دلم پر است پر....

التماس دعای شهادت
پاسخ:
دلم پر است از مهربانی ، مهربان ارباب ....
دلم پر است از درد کرب بلا نرفتن و رفتنم..
چه خوب است دلم را پر کرده ..
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۲ انسان غریب
سلام
به روزیم با قرار 40 روزه اول
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
التماس دعا
پاسخ:
آنقدر زود تمامـ شد کهــ هنوز در باورم نمیگنجد ..
سلام قصد نظر دادن نداشتم، خواستم  صفحه را ببندم که چشمم به عکس حرم  افتاد و آیه ای که بجا ذیلش آورده اید
خوب نشست، دستتان درد نکند
پاسخ:
سلامــ
ممنون از لطفتانــــ
مهربان اربابــ بیقراری ام را کجا ، جا گذاشتهــــــ امـ ؟
:(
عالی بود
پاسخ:
آری نمیدانمــ ، بیقراری ام کجاستــ !
شاید آنروز همانجــا ، جایش گذاشتم ، زیر دست و پا مانده !..

سلام، روزه هاتون قبول و عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلامـ طاعات عبادات شما قبولـــــــ ، عید شما مبارکـ 
بسم الله الرحمن الرحیم

خواهرمــ ، سلام...........

دلتنگت بودم

دلتنگ نوشته هایت

دلتنگ تک تک جملاتت.. دلتنگ خودت...

آرام شدم باز
..............................


+امام هشتمین من.. همه سرمایه ام هستی.. تموم دلخوشیم اینه.. که تو همسایه ام هستی، تمام آبروی من ، عجب آقا کرم داری..........................
پاسخ:
سلامــ رهای مهربانــ
عیدت مبارکـــ
چهــ عجب ...
دلم برای قدم هایت در خانهــ مجازی کوچکم اندکی نهــ بیشتر از اندکی تنگ بود ..
ممنونمـ از آمدنت ..
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۱ قلمداد ظهور
برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
پاسخ:
تمام هستی ام دل کوچکی است که ...
گاهی به اندازه آسمان بغض کرده میگیرد
در هوایت بی قرارم ..
حد و مشتق های دلم به سوی شما میل می کند... 
زیبا بود 
ممنون 
التماس دعا...
پاسخ:
سلام 
ممنون از آمدنتان ...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">