در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها
روزهایمـــــ میگذرد مثل دیروزمــــ . . .
و آنقدر یکـــــــنواختــ کهـ . . .
نمیدانمــــ کی معجزه میکنیـــ ؟!
از یار سخن میگفتـــــــ ، از حرم و صحن و سرایشــــ . . .
چهـــ سخت بود مانع شدن از ریزش اشکهایمــــ . . .
تا کسی با خبر نشود از حال و روز دلمـــــ . . .
خبری در را هست اربابمـــــ  ؟
زائری در راه ، زائری بازگشته از سفر . . .
اما من چهــــــــ ؟
فریاد حبس میکنم . . .
بغض میخورم . . .
آهــــــــــ . . .
درد دل با سید نوشت :
علمدار شهرم کجایمـــــ ؟
داداشمـــــــ سلامـــــ
داداشمـــــــ حال این روزهامو میبینیــــ ؟
داداشمـــــــ دارمــ کمـــ میارمــ !
داداشمـــــــ  میآم دستامو میزارم روی یه قابـــــ عکس
یه قاب عکسی که دو تا گنبد طلا توش جا شدهــــ
هیـــــــــــ چشمــــــ میبندمــــــ و باز میکنمـــــــ . . .
کارمـــــ التماسهـــــ . . . التماس به طفلـــــ ربابهــــــ . . .
داداشمـــــــ میشهــ منو با خودت ببری عتبات ؟!
داداشمـــــــ خیلیــــــ سخته جا موندن از قافلهــ
داداشمـــــــ خیلیــــــ سخته دیدن زائرهــــــآ
داداشمـــــــ خیلیــــــ سخته بدرقه زائرهـــــآ
داداشمـــــــ دیگهـــــ آروم و قرار ندارم !
بیقرارنوشت :
فقطـــــ دعایمـــــ کنید . . .
دریافت

مدافع حرم شهید هادی باغبانی
این روزها کهـــ تنها برایم میگذرد و پر از یکنواختیستــــ
حضورتان را حس میکنم . . .
فقط دوست دارم بیایم کنار خاک شما . . .
سوال های زیادی دارمـــ . . .
میشود برایمـــ بگویید حرم و صحن و سرای بانوی صبوری چگونه است ؟
میشود برایمـــ بگویید آنجا که دختر سهــ سالهــ میدید چهــ حالی میشدید؟
این روزها دیدن عکس دختر سهـــ سالهــ ات بارانی ام میکند . . .
دختر ها عاشق پدرشان هستند
من نمیدانم این روزها و شبهایی که میگذرد بر رضوانهــ سهــ سالهــ ات چهــ میگذرد ؟!
شما را اندازه علمدار شهرم دوست دارمــ !
نمیدانم امشب کجایید ؟! کربـــ بلا یا کنار بانوی صبوری !
اما هر کجا هستید دعایمان کنــید ، جا مانده ایم . . . از همه قافله ها جا ماندیم . . .
رضوانهـــ سهـــــــــ سالهــــ
هرچهــ نگاهت میکنم سیر نمیشومـــ . . .
برایم ندیدنت و بوسه نزدن بر دستان کوچکت درد استــ . . .
این روزها درد میکند جای جای روحمـــ !
جای کربــ بلا رفتنمـــ . .
جای کربـــ بلا نرفتنمـــ . . .
جای سجده نکردن بر خاک پدرتـــ . .
جای . . .
بقیهــ اش بماند . . .
با دستان کوچکت دعایم کنـــــــ . . .
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵
کــربــ بلایی محـب

درد دل باسید

نظرات  (۴۶)

۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ محمد کیوان
هوالغفور

زنجیر سیاه گناه

http://ahsanmoghadam.blog.ir/1392/07/05/black-chain-of-sin
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ غریبه غریب
می فهممممممممممممممم

هییییییییی خدا
اللهم الرزقنا حرم
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۶ خادم الحسین (علیه السلام)
من یه نوکر در به درمـــ چند سالهـــ
 همش منتظرمـــ اسممـــ در بیاد برمـــ حرمـــ ...
الرزقنا زیارت قبرالحسین(ع)...
انشالله به زودی حرم روزی مون بشه....
سلام...

مهمانید به* صدای صحیفه سجادیه......دعا در حق پدر ومادر*

http://zareh.blog.ir/post/235
۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۳:۵۲ گرفتِ یار

اللهم به دم المظلوم،

کربلا...

کربلا...

اللهم آمین.

التماس دعا

۰۷ آذر ۹۲ ، ۰۴:۴۲ محمد کیوان

هــوالـــرحمن


قــرآن اسباب آرامش و دوری از هر گونه استرس را اینگونه بیان می فرماید:

1-     آگاهی انسان از علم خداوند به مشکلات (انعام/33)

2-     کانون گرم خانواده (اعراف/189)

3-     دوستی با دوستان خدا (یونس/62)

4-     خواب و استراحت کافی،خصوصا در طول شب (یونس/67)

5-     اطاعت از خداوند متعال در همه حال چه در خوشی ها،چه در سختی ها (شوری/31و32)

سلام....

میزبانیم با
* صدای صحیفه سجادیه...دعا در حق پدر ومادر*

۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۸ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست

شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست

فکر شش گوشه تو، خواب مرا کرده حرام

شب جمعه ز غمت سینه زدن، اصل دعاست

"محمدمهدی عبدالهی
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۷ طاهـــــــا

سلام بیقرار

قلمتون عالیه

۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ طاهــــــا

من که حالم خراب شد 

اینو خوندم

خدایا اینهمه غفلت از شهدا

تا به کی؟؟

به خودم میگم

۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۴ ღ فاطمه ღ
مثل همیشه زیبا 
ممنون عزیزم
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۹ محسن رنجبر
سلام ممنونم از دعوتتون...
دلنوشته زیبایی بود..خدا قوت...
یاعلی
 در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

در انزوای خودم با تو عالمی دارم

به لطف قول وغزل قید قیل و قال زدم

کتاب حافظم از دست من کلافه شدست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم

غرور کاذب مهتاب ناگزیر شکست

همان شبی که برایش تورا مثال زدم

غزال من غزلم، محو خط و خال تو شد

چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم

به قدر یک مژه بر هم زدن تورا دیدم

تمام حرف دلم را در این مجال زدم

................................................................
سلام رفقای همیشه حسینی من.........

رفقا برا اربابمون بیائید زیاد دعا کنیم،آخه آقامون از باباشون علی(ع)هم غریبترن........

حدیث داریم رفقا برا پول تو جیبتون هم برا امام زمان دعا کنید تا آقامون هم برا ما دعا کنند.......

ولی رفقا ما که با امام زمان(عج)تجارت یا معامله نمیکنیم.............ها؟؟؟؟؟؟؟

شماها،من که نه.ارباب یک جور دیگه بهتون نظر داره پس تو رو خدا بیشتر براش دعا کنید.........جان مولا قسمتون میدم.........

میدونم دارم فضولی میکنم ولی چیکار کنم.................امشب بدجور هواشا کردم............لابه لا دعاهاتون من سگ روسیاه را هم دعا کنید..........

آپم و منتظر قدوم حیدی و زینبیتون[گل]

حیدری و صفدری و زینبی و حسینی باشیم 
تا کور شه اونیکه نمیتونه ببینه

حیدر مدد
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۹ علی صداقت
سلام، سعی برای فهم این حرفها برام خیلی مشکله، ذهن داغون چون منی از این حرفا پنجاه پنجاه دستگیرش میشه ولی سرجمع با اون نصفه روح سالم (البته اگه مونده باشه) جنس حرفهاتون از عمق دله و فقط حرف نیست. این صوت رو گرفتم الان داره میخونه و این حسی که میگم نمیفهممش رو بیشتر داره بهم منتقل میکنه و بیشتر باعث آشفتگیم میشه.
امیدوارم عاشقش شی، بکشتت و خودش خونبهات بشه، هرچی هستم دعاگوی دیگران هستم، شما هم ما رو دعا کنید از سر لطف
یاعلی
پاسخ:
حرفــــ دل استــــ . . .
و دلمــــــ این روزها اصلا یک جا بند نیست . . .
۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۹ علی صداقت
http://bayanbox.ir/id/711503104854163161?info
سلام

اذن دخول......

http://zareh.blog.ir/post/233

 به رسم ادب میزبانیم...

۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۵:۰۴ محمد کیوان

هــوالستــار

 

مطرح کردن گناه و کارهای زشت دیگران خواه راست باشد یا دروغ،قبح گناه و حرمت را در جامعه می شکند و دیگران را نیز به ارتکاب آن تشویق می کند.

چنین کاری در قرآن،ترویج فحشا و زشتیها محسوب شده و تهمت به دیگران از مصادیق بارز آن است

*سوره نور/19*

 

 

۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۳ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
حرم عشق کربلا ست و چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌است و راه کربلا می‌شناسد و چگونه از جان نگذرد آنکس که می‌داند جان بهای دیدار است؟! شهید آوینی
 اللهم ارزقنا کربلا ...
منم آه...
با خوندن نوشته هات حالم عوض شد...

کربلا کعبه دل هاست ، خدا می داند
دیدنش آرزوی ماست ، خدا می داند

بیا برای هم دعا کنیم!
دعا می کنم کربلایی شی...
خیلی زودتر از اونی که فکرش رو بکنی!
دعا می کنم زیر قبه اربابمون یادم کنی...
دعا می کنم روی تل زینبیه با تمام وجود آه بکشی
دعا می کنم روبه روی ضریح قشنگ سقا بشینی و جلوی باب الحوائج نتونی حاجت های کوچیک بخوای
دعا می کنم از آب سردکن های حرم امام حسین ، لیوان ِ آب رو پر کنی ولی روت نشه بخوری...
دعا می کنم سلامِ آخرِ زیارت عاشورا رو در حالی بدی که چشم دوختی به یه ضریح شش گوش...

التماس دعا
تا برسیم به کربلا

پاسخ:

دوری...

عاقبت ِ همه عاشقی های دنیاست!

و چقدر سختــــ است اربابمـــ . . .

۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۱ بنت الهدی حسینی
چقدر سخنه بدرقه ی زائر ها
بارهات این حسو داشتم
اصل سختیش مال کربلا ندیده هاست...
۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خواهش می کنم این مطلب رو بخونید ان شاء الله و تا می تونید ان شاء‌ الله منتشرش کنید

خیلی ضروری هست

التماس دعا

۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۰ محسن رنجبر
باسلام...
عزاداریاتون قبول...
با مطلبی در موردحضرت قمر بنی هاشم به روزم..
خوشحال میشم به وب این حقیر سربزنید...
منتظر قدماتونم...
یاعلی
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۹:۰۸ غریبه غریب
مثل همیشه خوب دلمونو واسه کربلا کباب می کنی شما
سلام علیکم
ممنون از حضورتان ..

انشاالله عاقبت بخیر بشید ...
۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۵:۳۱ محمد کیوان

هــــو الحلیـم

 

ریشه انحرافها و اضطرابها دو یا چندگانگی شخصیت است و اولین عامل آن ، غفلت است.

درمان آن ذکر و برترین ذکر،نماز است.

در لحظات تنهایی و عظیم ترین شلوغی ها خدا را فریاد کنید

«و چون بندگان  من از تو سراغ مرا می گیرند بدانند که من نزدیکم و دعوت دعا کنندگان را اجابت می کنم زمانیکه مرا بخوانند»

"بقره/186"

۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۲ ارحم الرحماء
به استقبال زائراش که میری یه بوی عجیبی به مشامت میرسه که کارتو تموم میکنه و این میشه داغی صد چندان به دل ِ کربلا ندیده ت ....

یا حسین ذکر شب و روز ما ....
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۴۶ علی صداقت
امام على علیه السلام :

حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَیونِسَ الرِّفاقَ؛
خوش اخلاقى روزى هارازیادمى کندومیان دوستان انس والفت پدیدمى آورد.

نهج الفصاحه، ح 781
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ نازنین روانبخش

سلام  خانومی

چقدر بی قراریت برای دیدن ارباب بی کفنت قشنگه ...

ان شالله خیلی زود زود زائر بشی ...

شایدم خودشون دارن عقبش میندازن تا دیوونه ی دیوونه شی بعد بری ... و چه صفایی داره اون طوری زائر شدن ...

ما رو هم دعا کن

یا علی

سلام.......به عنوان سلام آخر(موقت)

ارباب مهدی (عج):سلام و عرض ادب و احترام ویژه.....

دل نیست آن دلی که نباشد برای تو..........

با پست آخر و خداحافظی و عرض ادب و حلالیت به روزم لطفا تشریف بیارید و بنده را حلال کنید و دعامون کنید.........

منتظر قدوم حیدری و صفدری و حسینی و خرمتون هستم..........

امون از این هیاهو............

یا ضامن آهو..........

حیدری و صفدری و حسینی و زینبی باشیم
تا کور شه اونیکه نمیتونه ببینه

التماس دعای فرج........

به کوری دو چشم اهل سنت.....

فقط حیـــــــــدرامیرالمومنین(ع)است........

حیدر مــــــــــــــدد[گل][بدرود]
سلام....

ملخ ها در شهر.....

۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ قلمداد ظهور
دوربرگردان را به سمت عقلت نچرخان؛ راه را ادامه بده...! الان برای برگشتن زود است. از خاطراتم مینویسم، میخوانم، مینشینم، تکـــــــــــــــــرار میکنم. شخصیت من هیچگاه هویتـــــــــــ من نیست...!
مطلب دل خون کنی بود!
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۴ مهدی دوست محمدیان
سلام...
زیبا بود و دلنشین
حسین جان: حروف "م ق ط ع ه" تنت بر روی زمین، زیباترین آیه سجده دار خداست...

با اجازه لینکتون میکنم و خوشحال میشم به حقیر هم سربزنید و تبادل لینک داشته باشیم.یاعلی مدد
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

چفیه به روز است با "یک پیشنهاد.."

۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۴ محمد کیوان

من می دانم. . .

که پس از این همه شکست و تنهایی

و همراه این همه بن بست و درگیری،

کسی که راه تو را در پیش گرفت

و به سوی تو کوچ کرد،

زود به تو می رسد و راهش نزدیک است؛

« أن راحل الیک قریب المسافة »

و فقط این راه برای آنهایی است که کوچ کرده اند

و مهاجر هستند نه مسافر

رفته اند که بروند نه این که دوباره بازگردند.

 


بشنو از نی "علی صفایی حائری"

سلام و خدا قوت
بابت الخیر عذر میخوام
زیبا بود...
موید باشید
کرب و بلا ان شاء الله...
یاعلی
سلام...

نمک سفره....   http://zareh.blog.ir/post/246

منظر نقدتان هستیم...

سلام خسته نباشید بروزیم
۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۷ محمد کیوان

 

هــوالحکیـم

تحلیلی از ضرورت و جهت و نیازهای حرکت

 

   آیا ضرورت حرکت را احساس کرده ایم؟

 

مسأله این نیست که گفتند و شنیدیم، نوشتند و خواندیم. باید خود به این احساس رسیده باشیم. بنابراین آدم هایی که به ماهی چند هزار تومان حقوق و زن و بچه و برو بیایی و احیاناً یک عنوان روشنفکری و چند جلسه  سخنرانی قانع هستند کتاب «حرکت» را نخوانند! طبیعی است که اگر به این حد قانع باشیم نیازی به حرکت نداشته و راکد بمانیم.
این کتاب به ما بینشی می دهد تا مایی که وحشت عهده دار شدن یک بچه و یا ترس از ازدواج را داریم، مسئولیت یک خانواده، یک مؤسسه و یک محله و حتی بدون خستگی و ترس از ضربه خوردن، بار یک نسل را به دوش بکشیم.

 

لینک دانلود کتاب حرکت " استاد علی صفایی حائری" :

http://bayanbox.ir/id/6691499945874421923

۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۴:۳۶ محمد کیوان

هــو الــقیّوم


 

آنچه نزد شما است فانی است و آنچه نزد من است باقی (الرحمن/26 و 27)


و ازین رو مصطفی (ص) فرمود: آنچه باقی میماند بر آنچه فانی می شود برتری دهید و برگُزینید، که دنیا دار غرور است و عقبی دار سُرور !


دنیا دار فنا و عقبی دار بقاء است،نسیم عقل به مشام آن کس نرسد که فانی را بر باقی برگزیند و دار سُرور را بگذارد و دار غرور آباد کند !


پیر طریقت گفت: اگر همه ملک جهان  و کشور بنی آدم را زیر نگین تو نهند و کلید خزانه های دنیا را جملگی به تو دهند،چون سرانجام آن فناست،دل بر آن نهادن خطاست !


*اینک چند حکمت و پند از حکیمان و بزرگان بمناسبت فنا و بقا :

1 - به گفتار از کردار کفایت کردن،کار مغروران است.

2 -  بر سرمایه دیگران اعتماد نمودن،حرفه مفلسان است.

3 -  بر جامه ی عاریت نازیدن،عادت بیکاران است.

4 - به خلعت دیگران شاد بودن،سیرت بی خردان است.

5 - جفا کردن و طمع وفا داشتن کار نادرستان و ستم کاران است. 

۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ ... خادم الزهرا
سلام
دل آسمان تنگ است اما نه به خاطر غیبت و نبود شما من میدانم علت خون شدن دل آسمان چیست دل آسمان جمعه ها به سبب خون شدن دل شما خونین می شود .هما ن وقتی که پرونده اعمالمان را خدمتتا ن می آورند. یک یک پرونده ها را باز می کنید پرونده ها پر است و سنگین

اللهم عجل لولیک الفرج

دعا برا فرج یادت نره

خدا قوت رزمنده
۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۲ نازنین روانبخش
 سلام 
با یه سوال وبلاگ به روز شده ... یه سوال تامل برانگیز ...
دوست داشتید تشریف بیارید ...
دعامون کنید
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۳۸ خادم الحسین
سلام.ممنون میشم اگه به منم سر بزنید.
و نظر بذارید.تازه اومدم
یا الله
besiar alli , enshallah shohada ezne harame arbabo rozitoon konan
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">