در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

شاها پناهم بده

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ

السلام علیک یا غریب الغربا السلام علیک یا معین الضعفا السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

شاها پناهم بده . . .

ناگفته زیاد استــــــ . . .

در دل تنگمـــــ درد زیاد استـــــــ . . .

این روزها که حرمـــــتـــ ، صحن و سرایتــــ

پراز مسافر و مجاور استـــ

دلمــــــ هوایی شده استــــ

زیارتنامه ، جامعه کبیره رو به رو پنجره فولاد ، نماز جماعت توی صحن و سراتـــــ

دیدن ضریح و بارونی چشامــــــــــ !

"امام رضا الهی من فدات شمــــ ، خودت که جای خود داری فدای تک تک کبوتراتــــ  شم "

امام رضا خیلی دلمـــــ براتـــــــ تنگ شده

تو کاظمین حس میکردم تو مشهدالرضامـــــــ !!!!

داره کم کم چند روز دیگه یکسال میشه ندیدمتـــــــ

حرمـــــــــ ، ناگفتهـــ . . . 

زرق و برق شهر رنگارنگم فریبم داده  "شاهاپناهم بده"

درد کربـــــ بلا کمرمو شکستهــ   "شاهاپناهم بده"

درمونده و خسته از همه جا   "شاهاپناهم بده"

یه بغضی راه گلومو بستهــ  "شاهاپناهم بده"

دلتنگ کربـــ بلام   "شاها پناهم بده "

" پای نامه ام امضا کن و پناهم بده"

بیقرار نوشتــ :

+ چشمانم میبارد زیارت های این یکسالم شده باپای دل ، بیا و گنه کار درگه ات را بطلبــــ . . .

++ یاامام رضا(ع) همه را از پنجره فولادت راهی کربـــــ بلا کن ، یکی را ماه محرم شب جمعه ، یکی را اربعین با پای پیاده . . . دلتان اگر راهی شد بارسفر بستید همه را دعا کنید مرا هم دعا کنید . . . 

هوای شهر نوشتــ :

آسمان ببار . . . بیا باهم بباریمـــ . . . دلم باران باران میخواهد تا بشوید گرد و غبار دل گنه کار را . .

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
کــربــ بلایی محـب

امامــ رضا (ع)

نظرات  (۶۹)

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۱ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان

به مهربانی امام رضا علیه السلام


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

برقعی

پاسخ:
التماس دعا !
انشاالله از پنجره فولاد براتـــــــ کربــــــ بلا
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۳ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان

یا حبیب الباکین

 

میان این همه غوغا، میان صحن و سرایت

بگو که می رسد آیا صدای من به صدایت؟

منی که باز برآنم که دعبلانه برایت

غزل ترانه بخوانم در آرزوی عبایت

 

من و عبای شما؟ نه من از خودم گله دارم

من از خودم که شمایی چقدر فاصله دارم

هنوز شعر نگفته توقع صله دارم

منی که شعر نگفتم مگر به لطف دعایت

 

چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد

همان دقیقه که چشمم درست کنج گهرشاد

بدون وقفه به باران امان گریه نمی داد

هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت

 

چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست

که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است

من این نگاه عوامانه را نمی دهم از دست

اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟

 

دوباره اشک خداحافظی رسیده به دامن

دوباره لحظهء تردید بین ماندن و رفتن

و باز مثل همیشه در آستانهء در من ـ

کبوترانه زمین گیر می شوم به هوایت

مربع

 سکوت کرده دوباره جهان برای من و تو

نبود و نیست صدایی به جز صدای من و تو

و می روم به امید دوباره های من و تو

میان این همه غوغا میان صحن و سرایت

برقعی

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۵ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
گویند جواز کربلا دست رضاست، شاهی که تجلی گه الطاف خداست، جایی که برات کربلا میگیرند، آنجا به یقین پنجره فولاد رضاست
پاسخ:
دلتان هوایی شده استــــــ
ما را دعا کنید !
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۹ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
یک کربلا بده همه ی هستی ام بگیر
یک کربلا بده به من اصلا بگو بمیر

یک کربلا بده طلبت بیشتر بکن...
یک کربلا به راه خدا بر من فقیر
پاسخ:
کربـــــ بلارفتن درد دارد حتی خیلی خیلی خیلی بیشتر از کربـــــــ بلا ندیدن!
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
بردردم اگر دوا بخواهد عشق است

بر جانم اگر بلا بخواهد عشق است

گر لطف کند یا نکند خیرمن است

هرچه که امام رضابخواهد عشق است
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۱ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
در صحن رضا حسّ عجیبی دارم

در کنج دلم، امّن یُجیبی دارم

هر لحظه به یاد حرم ثارالله

آوای دل انگیز غریبی دارم
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۴ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
کـربـلا نـرفتـن سخـت اسـت و کـربـلا رفتـن سخـت تـر...

تا نـرفته ای شـوق رفتـن داری ... تا رفتـی شـوق مـردن...
پاسخ:
خدا را شکر به ازای هر سال نرفتن به کربـــــ بلا از عمر میکاهد !
کربــــــ بلا . . . .
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۶ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان

از عالمی بریدم و اینجا رسیده ام

یک عمر بال و پر زدم اما رسیده ام

 

این قطعه با تمام زمین فرق می کند

انگار من به عرش معلّی رسیده ام

 

با قلب من تمام حرم حرف می زند

شاید دگر به عالم معنا رسیده ام

 

از این به بعد صحبت لب تشنگی خطاست

وقتی به پای‌بوسی دریا رسیده ام

 

کی بی شفای این دل درمانده می روم

حالا که من به صحن مسیحا رسیده ام

 

من از خدا به غیر تو چیزی نخواستم

با یک نگاه خود بگو آیا رسیده ام؟

 

توفیق خاکبوسی تو لطف خواهری ست

اینجا به فضل دختر موسی رسیده ام

 

قلبم کبوتر حرم زینب قم است

در هر سلام منتظر یک علیکُم است

 

مهر تو را زلالی باران نوشت و بعد

فردوس را ز خاک خراسان نوشت و بعد

 

با هر ترنمِ «وَ أنا مِن شُروطِها»

حب تو را قبولی ایمان نوشت و بعد

 

از تربت قدوم تو خاک مرا سرشت

عشق تو را برای دلم، جان نوشت و بعد

 

ای مهربان تبسم هر روزه‌ ی تو را

صبح سپید مردم ایران نوشت و بعد

 

در سایه‌ ی تجلی شمس الشموسی ات

خورشید را چراغ شبستان نوشت و بعد

 

وقت طواف قبله‌ ی هفتم رسیده بود

ما را ز خیل گوشه نشینان نوشت و بعد

 

بسته به چشم های تو شد سرنوشت ما

یک خنده‌ ی رضایتت آقا بهشت ما

 

هر کس به یک نگاه تو دل داد یا رضا

از بند غصه ها شده آزاد یا رضا

 

بار نخست از سوی آزادی آمدم

اما دلم به دام تو افتاد یا رضا

 

از مرقد کریمه رسیدم که شد دلم

یک یا کریم صحن گُهرشاد یا رضا

 

با هر فراز جامعه شد هم‌صدای من

در صحن جامع رضوی، باد یا رضا

 

من را بس است مرحمت گوشه چشمی ات

در بین حجره های پریزاد یا رضا

 

در صحن انقلاب تو، شد منقلب دلم

از بس کنار پنجره فولاد یا رضا ـ

 

حرف از زیارت و حرم و کربلا زدم

گفتم ز عیدی و شب میلاد یا رضا

 

من دست خالی آمده ام توشه دست توست

اذن طواف مرقد ششگوشه دست توست

 

بند آمده زبان ز شکوه زبانزدت

بسته دخیل گنبد مینا به گنبدت

 

باب الاجابت همه‌ ی اهل عالم است

حلقه به حلقه، پنجره فولاد مرقدت

 

بر تار و پود فرش حرم خورده دل گره

از بس گره گشا شده هر رفت و آمدت

 

«باب الجواد راه ورودی به قلب توست»

امشب شفیع ما شده جود محمدت

 

تا هست روضه‌ ی تو به جنت چه حاجتی‌ست

دارد بهشت، حسرت دیدار مشهدت

 

بیت الحرام در نظرم جلوه می کند

وقت طواف ارض و سما گرد گنبدت

 

دارد زیارت تو ثواب هزار حج

جانم فدای نام تو «یا ثامن الحُجج»

 

ای آفتاب جود و سخا أیها الرئوف

آئینه‌ ی امید و رجا أیها الرئوف

 

تو ملجأ توسل هر دلشکسته ای

امشب بگیر دست مرا أیها الرئوف

 

دیدم به محضر تو رسیده ست شاعری

حتی گرفت از تو عبا أیها الرئوف

 

خود را به حلقه های ضریح تو بسته است

درمانده ای برای شفا أیها الرئوف

 

در این حرم ملائکه هم از نگاه تو

دارند التماس دعا أیها الرئوف

 

می گفت عارفی که خدا را قسم دهیم

امشب همه به حق تو یا أیها الرئوف

 

حالا کنار پنجره فولاد آمدیم

با اشک و آه و شور و نوا أیها الرئوف

 

اذن عروج تا ملکوتم به دست توست

جا مانده ایم از شهدا أیها الرئوف

 

ما را به روز حشر و جزا رو سپید کن

این کشتگان عشق خودت را شهید کن

رحیمی

یا سلام
انشالا زیارتش نصیب همه مشتاقای دیدارش!
پاسخ:
انشاالله. . .
خیلی دلمــــــــــ تنگ استــــــــ !
آدم اینجا باشه و با پای دل بره زیارت بهتره که زیارت باشه و دلش تو حرم نباشه
چقــــــــــــــدر هوایی شدم این روزا
چشامو که میبندم احسای میکنم تو شلوغی گم شدم
چقـــــــــدر زود تموم شد روزای کنار آقا بودن
چقــــــــــدر پشیمونم از کرده و ناکرده ام
برایم معجزه دعا کنیــــــــــــــــد
یا زهرا...
پاسخ:
مشهدالرضا انشاالله
از پنجره فولاد کربــــــ بلاانشاالله
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۷ پایگاه بسیج 14 معصوم ع اصفهان
بدون فن غزل

در آن کرانه که دل با ستاره همزاد است
به من اجازه ی در اوج پر زدن داده است

در آن کرانه که همواره یک نفر آنجاست
که در پذیرش مهمان همیشه آماده است

در آن کرانه که خورشید پیش یک گنبد
بدون رنگ ز بازار حسن افتاده است

همیشه از تو سرودن چه سخت و شیرین است
شبیه تیشه زدن های سخت فرهاد است

سؤال می کند از خود هنوز آهویی
که بین دام و نگاهت کدام صیّاد است؟

دلم که دست خودم نیست این دل غمگین
همان دلی است که جامانده در گهرشاد است

بدون فنّ غزل بی کنایه می گویم
دلم برای تو تنگ است شعر من ساده است

سید حمید رضا برقعی
باز دلم مست و هوایی شده

گرم مناجات رضایی شده


جنون عاشقانه بی حد شده

مرغ دلم راهی مشهد شده


اشک دل از دیده روان می کنم

آنچه که مخفیست عیان می کنم


چشم دل خویش چو وا می کنم

زمزمه رضا رضا می کنم
پاسخ:
کربـــــ بلایی دلتنگمــــــــــ !
باران باران !!!
سلام

خداییش این روزای دوری سخته، وقتی شبکه ها موقع اذان صحن و گنبد آقا رو نشون میدن...دلم پر میزنه...

انشالله به زودی قسمت همه آرزومندان بشه...
پاسخ:
خداکنهــــــــ
دل من کهـــــــ هوایی شده و بهونه گیر!!!
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۱ ... خادم الزهرا
سلام
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده ...
التماس دعا

هنگامی که بی هوا هوایی شدید مارا هم در همان حال از دعای خودتون محروم نکنید
 
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

باز دلمان با متن صدادارتان هوایی شد!
دلتان را سپردم دست خود خودشان 
انشاالله کربلا هم نصیب دل گنجشکیتان ، زود زود!
آدم دلتنگ که میشود ، بغض ها توی گلویش خفه میشود 
گلو درد می گیرد!
ببارید که این گونه سبک می شوید!
بارش رحمت است ، اجابت است !
دعاهایتان اجابت شده بگمانم !
دوباره پلک دلم می پرد نشانه چیست!
دلتان خوب زائر شده !
انشاالله وجودتان هم زائر می شود! زود زود! انشاالله!
خدای روزی مان کن ! خدایا روزی مان کن !


خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
انشاالله روزی همه بشه !
مشهدالرضا . . . .
از پنجره فولادش کربــــــ بلا
سلام دلاور
ای گفتی....حرف دل ما بود.
به خدا....سال خوب ....سالی هست که درآن زیارت شاه خراسان باشد.
یا علی
کبوتر بام تو ام
جای دگر نمی‌شوم
هی............
حرف حرم که میشه دوست دارم سر بذارم بمیرم

دلم باب الجوا میخواد:)
سلام
التماس دعا
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۶ ✜خـادم المهدی✜
در هـــــــــوایــــت بـــی قـــرارم.................
اللهم ارزقنا
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۶ خادم الحسین (علیه السلام)
 دلتنگ کربلام "شاها پناهم بده"
"پای نامه ام امضاکن و پناهم بده"
طیب الله...



التماس دعا
دلم...
ایمانم...
و همه ی باورم را به مشبک های ضریحت که پنجره های آسمانند گره زده ام
مرا دریاب...
یا علی بن موسی الرضا(ع)
سلام...
جانم رضا(ع)
جانم رضا(ع)
ای جان جانانم رضا(ع)...
ایشاالله به زودی قسمتتون...
چهارشنبه این هفته رواق امام خمیتی ساعت 3صبح...زیارت جامعه کبیره..سید مهدی میرداماد...جاتون خالی بود...
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
انشاالله نایب الزیاره بوده اید دیگر؟!!
خوشا بحالتان !
التماس دعا
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۷ ارحم الرحماء
ان شاالله روزیتان شود ...
پاسخ:
انشاالله روزی همهــــــ شود!
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۸ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
در هوایت بی قرارم...

سلام
مثل همه ی دل نوشته هاتون زیبا نوشتین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
ممنونــــــــ !
به به
انشالله نصیبتون
پاسخ:
انشاالله قسمتـــــــــ همهــــــ بشهــــ همین زودیــــــــآ
انشااله از صحن انقلاب بروز کنید
پاسخ:
انشاالله . . . 
سلام بروزممم
سلام...
اگر لایق باشیم..آری
نظرتان فوق العاده بود...
خیلی به دلم نشست خیلی..
انشاالله قسمتتان..به زودی..
التماس دعا
یاعلی مددی
سکوت...............:(
:(

میدونم چی میگی ...

منم احوالاتی شبیه به تو دارم ...:(

آقا دلتنگ یک نگاه به حرمتیم ...:(

ایام بر شما تبریک ...

راستی سلام :)

ـــــــــــــــــــــــــــــ
هشت مقدس ....
این روزها...
عجیب دلتنگ میشوم...
تنها...
در حسرت زیارت...
ولی جای شکرش باقی است
مولام رضازیارت خواهرشون رومثل زیارت خودشون می دونند
نایب الزیارتون هستم در قم
سخت محتاج دعایم..........
ملتمس دعا....
شدیدا محتاجم...
یاعلی
پاسخ:
خوشا بحالتانــــــــــــ !
ممنونــــــــــــمـــ از لطفتون
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۵ طهورا احمدی
هوایی بودیم ،هوایی تر شدیم....دعا کنید هوایی تر از این حرفها بشویم !

اینجا توی هوای امام رضا نفس کشیدن عشق است.



پاسخ:
خوشا بحالتان عشق را تنفس میکنید !
ماراهم دعا کنید

سلام و ادب
خدا قوت...
انشاءالله عیدیمان را از دست خود آقا بگیریم...
میلاد پیشاپیش مبارک...
التماس دعا
پاسخ:
انشاالله. . .
محتاجیم به دعا  . . .
سلام
عیدتون مبارک پیشاپیش
خوشا به احوال دلتون انشاءالله که زیارت شون نصیب تون بشه
"آدم اینجا باشه و با پای دل بره زیارت بهتره که زیارت باشه و دلش تو حرم نباشه" اینم حرف دل ما بود، راست گفتن!
طراحی تون هم مثل همیشه زیبا بود.. با اجازه تون من این عکس هاتون رو ذخیره می کنم و شاید بعدا استفاده کنم. البته اگه اجازه نیست بگین پاک کنم
التماس دعا
یاعلی
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۰ محدثه نیک سرشت

سلام علیکم.

یسلرزیبا بود ....

دا را همراه خود می کشاند...

احسنتم.

 

التماس دعا،

یا علی.

از لا به لای دلبستگی های دلم 
گنبد و بار گاه تو پیداست؛
رحم کن به دلی 
که تنها ساکنش تویی...!

السلام علیک یا نورالله فی ظلمات الارض
*****
خدا قوت
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۵ هیئت جوانان علی اکبر (ع) اصفهان
هی هول می دهند مرا بین جمعیت
گم می شوم دوباره خدا بین جمعیت

معلوم شد شبیه قیامت در این سرا
فرقی نمی کنند شاه و گدا بین جمعیت

دیدم خودم فرشته از اینجا عبور کرد
از لابلای پنجره ها بین جمعیت

تا باز شد دوباره در ، اینجا شلوغ شد
پیچید یا امام رضا بین جمعیت

امروز هم دوباره مریضی شفا گرفت
نزدیکی ضریح طلا  بین جمعیت

من مطمئن شدم که خود آن مسافر است
تا گفت : التماس دعا بین جمعیت

شاعرمهدی صفی یاری

میلاد آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مأوای دلشکستگان و تکیه گاه درماندگان بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارکباد.


 
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۴ قلمداد ظهور
می گویند تو کریمی، تو رحیمی، تو رفیقی، و تو رضایی...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۷ ... خادم الزهرا
سلام

میدونم روسیام
من اگه بی وفام
ولی عشقم اینه
عاشق این آقام

هنوز دو هفته نیست از حرم اقا اومدم اما عجب آقای ست .
چه میکند با دل عاشقش...

آقا جان !
میشه شاهی کنی
منو راهی کنی
چی میشه به منم یه نگاهی کنی

میلاد امام رئوف رو به مادرمون حضرت زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان تبریک میگم...
یه چیز بگم...
خیلی قشنگ نوشتی
دوباره هوایی شدم
یا علی...
سلانم عیدت مبارک گل دختر

بروزم
سلام ابجی خوشکلم
عیدت مبارکـــــــــــــ
http://flood135.blog.ir/post/224
به روزم :)
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
عیدتون مبارک
قسمت نشد زیارت مشهد امسال :( 
شاها پناهم بده...
اللهم ارزقنا کربلا و شهادة فیها...
سلام:
بروزیم با خط مشی و قدم های اولمان...
........
             medadjangi.ir

سلام
ممنونم ازت
خوش بحالت
دعا کن ما سر پست خواب نمونیم
اینکه سر پستمون باشیم فکر کنم مهمتره تا توی حرم آقا
وظیفه ها نباید پاک شه از ذهنمون
سلاااااااااااااااام...
شما که روز تولد رات کربلا گرفتید..امسال به مهربونی امام رضا ایشالله مشهد و بعدش باز هم کربلا...
راستش شام میلاد تو هیئت واسه امام رضا جشن داشتیم..نمی دونم چی شد که تو این مراسم خیلیا حاجت گرفتنو رفتن ولی منه گناهکار موندم..فرداش خواهرم رفت مشهد..مادرم قم (با توجه به این که تازگی ها مشهد بود!)، یکی از دوستان رفت مشهد، یکی از دوستان دیگه قراره چند روز دیگه بره...
ایشالله قسمت شمام میشه..

قرار ما به رفتن بود...
یا هشت
پاسخ:
اینطوری  نگید آقا خیلی رئوفهـــ
توکلت علی الله  . . .
سلام

تشریف بیارین منتظرم
چقدر این پست قشنگ بود...دوست دارم چند بار بخونمش

انچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
انشالله مسافر حریم ملکوت بشی .....
با سلام
 کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به 

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است... 

تقدیم به  شما که از عاشقان حضرتش هستید

یا علی
سلام

خدا قوت ...

ـــــــــــــــــــــــــ
"مدرسه" یادت بخیر ...
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۵ ... خادم الزهرا
نمیشد به روز؟

پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم؟؟!!!

تو با کدام باد می روی؟!

چه ابر تیره ای گرفته سینه ی تو را؟!

که با هزار سال بارش شبانه روز هم،

دل تو وا نمی شود...



سلام  خدا قوت..

محتاج دعای خیر..

یاعلی

این‌بار که آمدم حرم‌ت اول از همه
سراغ دل‌م می‌روم به دفتر اشیاء گم‌شده ...

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ بنت الهدی حسینی

هوایی مشهد الرضا شدم...

خیلی دلنشین نوشتید.

--------------------------------

سلام علیکم.

به صبغة الله دعوتید.

یا علی.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدجور دلم هوایی ه حرم ه خواهری:( بدجور... بدجور.. بدجور...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۹ غریبه غریب
سلام همسنگر بروزم
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۷ فرزند آدم
شاها پناهم بده
دلنوشته هاتون خیلی دل ادم رو هوایی میکنه..

۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۷ هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
گفتم کلید قفل شهادت شکسته است!

یا اندر این زمانه، در باغ بسته است؟

خندید و گفت: ساده نباش ای قفس پرست!

در بسته نیست پال و پر ما شکسته است!
بروزم
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۰ بی نشون ...

باز هم چشم به راهم که مُحرّم برسد


بوی اسپند عزایش به مشامم برسد


کاش امسال مُحرّم به همه یا زهرا


خبر ِ آمدن ِ منجی عالم برسد

 

التماس دعای شهادت و زیارت اربعین + پیاده + کربلا

یا علی

۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۳ پایگاه بسیج 14 معصوم ع اصفهان
پاتوقش دم ایستــگاه اتــوبــوس بــود.
هر روز تو را مدرسه می دیدمش چند بار خواستمـ ........
با یک داستان بروزم
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ غریبه غریب
سلام بروزم

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۵ غریبه غریب
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نشنوم کربلاییم حالش خوف نیستاااااااااااااااا

چی شده گلی؟؟؟؟؟
پاسخ:
بارانی است حال و احوالمــــــــ
زیارت علی ابن موسی الرضا میخواهم .....
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۱ غریبه غریب
من که اصن تو فکر زیارت آقا نبودم

خودش حال و هواش رو انداخت توی دلم

و آخرش بلیط زیارتشو نداد بهم

خوشم میاد حالم گرفته شد
پاسخ:
میگن همه چیز زمانی اتفاق میفته که انتظارشو نداری !!
خوش بحالتـــــــــــ
دعا کنــــــــــــــ !
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۸ ... خادم الزهرا
سلام
40 روز مانده تا ایام محرم
تا ایام عزای ارباب ...
ای کـــــشتی نجـــــات مــن و یاورم حسین
لطفــــــی که کـرده ای تو به من مـادرم نکرد
ای مهـــــــربان تـــر از پدر و مـــــادرم حسین


طرح اربعین قرائت زیارت عاشورا

هر که دارد هوس کرب و بلا
بسم الله...
لطفا انتشار دهید...
التماس دعا


۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۴ فائز منتظر

بی قرار عزیز

لینک شدید

پاسخ:
متشکرمــــــــ !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">