در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

دلم روضه میخواند...

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ق.ظ
یتیم شده ایم...
امیرالمومنین رفتـــــ نمیدانم این شبهای باقیمانده که میخواهد برایمان پدری کند...
دلم روضه میخواند...
ساعاتی پیش که روضه خوان روضه میخواند
دل کوچک و بیقرار و بهانه گیر من در من روضه میخواند
عجیب است؟
هق هق گریه هایم جلویش را میگرفتم...
اما انگار دلم درد داشتــــــ
روضه خوان گفت "اربابــــــــ"  "کربـــــــ بلا"  "ح س ی ن"
دل من شروع کرد به خواندن...
رفتـــــــــ بالای تل چشامو میبستم تا نبینم اما داد میزد اربابـــــــ تو گودال قتلگاهه!
قصه دستـــــــ بریده
قصه مشکـــــــ و ساقی
قصه گهواره خالی و ربابـــــــــ
قصه علی اکبر و جوانان بنی هاشم بیاید
قصه دختره سه ساله
قصه خانوم زینبـــــــ و گلی کم کرده ام میجویم او را
قصه امام سجاد و خیمهــ
قصه علی اصغر و تیر سه شعبه
دلم آروم باش...
یادمــــــ آورد صحن و سرای امیرالمومنین
یادم آورد شستن ضریح امیرالمومنین
یادم آورد نصف شب که تنهایی با ترس و لرز منو دوستم رفتیم حرمـــــ
یادم آورد مهربونیای امیرالمومنین
یادم آورد امین الله های توی حرم
یادم آورد....
هق هق گریه هام تبدیل شد به فریاد...
تو اوج زار زدنام اول همه واس ظهور امام زمان دعا کردم بعدش عاقبت بخیری و حاجت روا شدن و امضا شدن برات عتبات همهــ
خدا کنه شما منو از دعای خیرتون محروم نکرده باشید و نکنید...
یادم بماند نوشت:
شب نوزدهم مصلی امام خمینی
شب بیست و یکم منزل یکـــــ شهید


موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۸
کــربــ بلایی محـب

* حضرت اربابــــ *

نظرات  (۳۷)

سلام و ادب
بنده هم تسلیت میگم...

متن زیبا بود...

التماس دعا
پاسخ:
ممنونمــــــــــــ
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۹ محمدصادق یزدانی
سلام
طاعات قبول.
بر شما هم تسلیت باشد.

نمیدانم این شبهای باقیمانده که میخواهد برایمان پدری کند...
التماس دعای خیلی شدید

یا علی

پاسخ:
همچنین!
شما دعا کنید. . .
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
ایام شهادت مولاعلی تسلیت.
قلمتان مستدام...


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
اللهم الرزقنا . . . .
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۶ سید علی اصغر علوی

سلام و سپاس

التماس دعا

صلی الله علیک یا اباعبدالله

همیشه روضه خوان باشید!

پاسخ:
دلمـــــــــــ برای اولین بار برای خودش روضه میخواند . . . 
قبول باشه
شب احیا...میون شهدا....چه حال و هوایی داره ....
منم دعا کنین :)
پاسخ:
قبول الله...
جاتون خالیــــــــ
ایام شهادت مولاعلی تسلیت.
پاسخ:
تسلیتــــــــــــــــ
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۲ ✜خـادم المهدی✜
دلم خوش است به بوی یاس دعا
مسافران عشق التماس دعا
پاسخ:
التماس دعا
شهادت مولا تسلیت



یا حیـــــــــــــــدر ابوتراب




زینب و ....
سلام
خیلی زیبا نوشته بودید :)
تاثیر گذار بود
التماس دعا فراوون
یا علی...
پاسخ:
ممنونمـــــــــ
التماس دعا
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خواهرم...

راستش را بخواهی

دیشب

حول و هوش سحر بود انگار!

ک دلم شروع کرد..

آن هم بدجور

به روضه خوانی......

ب قتلگاه

نه نه

روضه ی مادر

روضه ی سیلی

آن لحظه که... با بغض گفت..  مادر

تو که الان لباس عوض کردی ، پس چرا خونیه...

روضه ی رو گرفتن..

روضه ی اول شهیدی که بزرگتر نبود تا مانع در و دیوار

آخ..
آخ...
آخ..

فقط میگفتم

نامرد

نزن...

مادرمو نزن....
:(( :(( :((  (اصلا به نظر من تیر ابن ملجم کاره ای نبود که.. آن پهلوی شکسته و روی کبود قاتل مولا بود.. نیار به شمشیر و زهر و این حرف ها نداشت... :((  )
پاسخ:
امیرالمومنین وقتی حضرت زهرا تو کوچه ها دید کارش تموم شد.....
درد امیرالمومنین هیچکی تاب نمیاورد الا چاه .....
یازهراکربــــــ بلا انشاالله

سلام

ممنون از حضورتون

التماس دعا

لینک شدید.

یا زهرا

یا علی
چند صد سال پیش...تو این روزا ..دنیا یتیم شد....:)
پاسخ:
آسمان هم برای یتیمیمان میگریــــــــــــــد!
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۳ سفیـــر نـــور
سلام
امشب ماام جز لیست دعاتون باشم تروخدااا
دعامون کنید
یازهرا(س)
پاسخ:
چـــــــشمــــ
شما دعا کنید!
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۶ ... چشم به راه...

سلام...

دیگر یتیم شده ایم...

ایام بر شما هم تسلیت.

فراوان التمس دعا...

 

پاسخ:
و دردیستــــــــــــــ که داغش تا ابـــــــــــــد در دل میماند!
""یتیمی""
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۱ ₪ طلـوع آخـر₪
سلام
التماس دعآآ
پاسخ:
محتاجیمــــــــ بهــ دعآ

سلام...وبتون زیباست...خداتوفیقتون بده!!!منم دعاکنید...یازهرا(س)

پاسخ:
کربـــــــ بلا انشاالله
سلام، بابت نوشته های وبلاگتون و تصویر حرم و عکسا و . . . ممنون
سلام
اختیار دارید.
ممنون از حضورتون.
فرهنگ پرواز
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۹ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

در میان روضه ها دع فراموش نشه

یا حیـــــــــــدر

ــــــــــــــــ

کاش بمانم حیــــــــــــدری
پاسخ:
       التماس دعا
خداوندا
اگر در کار تو چون و چرا کردم خطا کردم
وگر در ناامیدی تکیه جز بر کبریا کردم خطا کردم
حلالم کن ، خطا کردم
اگر اسمی به جز اسم تو آمد بر زبانم ، من پشیمانم
وگر در نیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم خطا کردم
اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم ببخشایم
وگر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم خطا کردم
نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی عشق آفرینا من خطا کردم …
پاسخ:

       الهی همه ما را ببخش!

در اوج روضه خوب دلش را که غم گرفت
وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت
وقتش رسیده بود به دستش قلم گرفت
اینبار هم رخصتی از محتشم گرفت
بار این چه شورش است که در جان واژه هاست
شاعر شکست خورده ی طوفان واژه هاست...
سلام علیکم
بسیار عالی بود
خوشحال می شوم به بنده هم هراز گاهی سر بزنید
التماس دعا و دعابر تعجیل فرج
یاعلی
پاسخ:

اینهمه دور از نظر شدن کافی نیست!

اللهم العجل لولیک الفرج

شمشیر و محراب و زهر بهانه است
ضربت کوچه ، کاری تر از ضربت کوفه بود...
..................................................................................
سلام کربلایی...
اتفاقی گذرم به اینجا افتاد...
داغ 
ارباب
هست 
که
دلبری 
می کند...
درد دارد کربلا رفتن...
درد.....................
پاسخ:
بیچاره اونکهـــــ حرمـــــــ ندیده بیچاره تر اونکه دیده حرم رو . . . .
یا زهرا کربـــــــ بلا انشاالله
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۳ پرستوی کانال کمیل
سلام 
حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
منتظرتون هستم 
یا زهرا(سلام لله علیها)
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۲ گمنامگمنام
سلام...امیدوارم توی شبهای قدربیشترین سودالهی روبرده باشیدوماروازدعای خیرتون محروم نکرده باشید...خداتوفیقتون بده نوکریه مولاروتوی حرمشون بکنید(اگه بشه چی میشه)...دعامون کنید...یازهرا(س)...
پاسخ:
       یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
سلام...
بسیار زیبا بود...
و دلنشین...
یا على...
پاسخ:
یازهــــرا کربــــــ بلا انشاالله
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۶ خادم الزهرا
گیریم که جنگ جملی هست، غمی نیست؛
یک فتنه ی بین المللی هست، غمی نیست،
ما تجربه کردیم که در لحظه ی فتنه...
تا رهبر ما {سیدعلی} هست، غمی نیست...

لبیک یا حضرت سیدعلی

امروز توی شهرمون بارون اومد 
و
این بارون هم هدیه خدا به مردم شهر در آخرین روزهای رمضان المبارک در تابستان 92
 
و بهترین دعا در ماه رحمت خدا در زیر باران رحمت 
((اللهم عجل لولیک الفرج))
پاسخ:
اللهم الرزقنا....

ــــــــــــــــــــــــــ

دل دمادم می زند . . .

 

سلام
طاعات قبول...
با طرح "شهید عباس بابایی" بروزیم.
التماس دعا
پاسخ:
یازهرا کربـــ بلا انشاالله
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲ ... خادم الزهرا>>>
و خدا شرمساری من از این است

که رحمت و فضلت به من میرسد

اما سپاسم به تو نمیرسد!!!
خدایا
در آخرین روز های رمضان
اللهم اغفر لنا ذنوبنا و ارحم علینا و کفر سیئاتنا
خوشحال میشم به وبلاگم بیاید
التماس دعا
پاسخ:
اللهم العجل لولیک الفرج
یا زهرا کربـــــ بلا انشاالله
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ بسیجی خداجو
یا ربی
بسیجی عاشق کربلاست ، کربلارا تو مپندار که شهریست میان شهرها و نامیست میان نامها کربلا حرم حق است و هیچ کس جز یاران حسین راهی به سوی حقیقت نیست....
و تو برای اینکه به کربلا برسی باید گذر کنی از خود و بستگی هایت...
 ای دل تو چه می کنی می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختیار که تو را از حسین جدا کند ....
داد...
سلام کربلایی درکت می کنم
الهم الرزقنا انشا ا... همیشه در را آقا امام حسین باشی
پاسخ:
انشاالله!
یا زهرا کربــــــــ بلا انشاالله
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۵ رفیق دلتنگت
سلام!لطفادعامون کنید.لطفارفیقمودعاکنید!
پاسخ:
عید بر شما هم مبارکــــــــ
یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵ ... خادم الزهرا>>>
سلام
وقـت جدایی من و مـاه صیام شد / یعنی غـروب طلعت این بارِ عام شد

دارد بساط ماه خدا جمع می شود / آه درون سـینـه ی مـا مستـدام شد

ماه خدا هم تموم شد
به قول بعضیا چه زود دیر میشه !!!
و چیزی نمیمونه جز حسرت

با ((هر آمدنی رفتنی دارد...)) به روزیم
خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا
سلام، کربلایی پست عید فطری میخوایم!
پاسخ:
چشمـــــــ !
تا دقایقیــــــ دیگر!!!
در هوایش بیقرارم بیقرارم روز وشب...
دلم تورا می خواهد...
 یا امیر ....هر روز یتیم تر میشویم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">