در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

در هوایتــــــ بیـــ قرارمـــ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِن یَکَــــادُ الَّـــذِینَ کَفَـــرُوا
لَیُزْلِقُـــونَکَ بِأَبْصَــارِهِــمْ لَمَّـا
سَمِعُــوا الـذِّکْــرَ وَ یَقُــولُـونَ
انَّــهُ لَمَجْنُــونٌ وَ مَـا هُـــوَ إِلَّا
ذِکْـــــــــــرٌ لِّلْعَـــــالَمِیـــــنَ

"خداوند دست از دینش برنمیدارد
و ما دست از تو....حسین جان!"
نوکــــــــر رخ ارباب نبیند سخت است
شب اگر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشـــنه اگر آب نبیند سخت است

یازهراکربــــ بلا ان شاء الله

پیوندها

یاربـــــ یا ربــــــ یاربـــــ

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

خدایا ببخش آن گناهانی را که پرده عصمتم را می درد

خدایا ببخش آن گناهانی را که بر من کیفر عذاب نازل می کند

خدایا ببخش آن گناهانی را که در نعمتت را به روی من می بندد

خدایا ببخش گناهانی را که مانع قبول دعاهایم میشود

خدایا ببخش گناهانی را که بر من بلا میفرستد

خدایا هرگناهی که مرتکب شده ام و هرخطایی از من سرزده همه را ببخش

ای خدا غمی بزرگ در دل دارم وحالی بسیارناخوش به عزت وجلالت سوگند

که بامن درهمه حال رافت و رحمت فرما

جزتومن که دارم تا از او درخواست کنم غم و رنجم را برطرف سازد؟ای خدا عذرم بپذیر

وبراین حال پریشان ترحم کن و ازبندگناهان رهایی بخش

باصدای بلند تورا میخوانم به زبان اهل توحید به ربوبیت متوسل میشوم

مرا در همین شب و همین ساعت ببخش

اعضا و جوارحم را درمقام بندگیت قوت ببخش

از شر دو عالم محفوظم بدار زبانم را به ذکرت گویا ساز

و دعایم مستجاب فرما و ازلغزشم بگذر و خطایم ببخش

وضمنت لهم الاجابه                اجابت دعا را ضمانت کرده ای!                          "دعای کمیل" 

پروردگارا مرا به واسطه حضرت حسین(ع)نزد خود در دوعالم وجیه و آبرومندگردان!   "زیارت عاشورا"

پروردگارا آخرین امید من هم در حیات دنیا و هم سرای آخرت توهستی!                "امین الله"

پ.ن:بانوی کربـــ بــــلایی دعا کن دعایم بگیرد!

خدایا راضی ام به رضای تو !

کـــربـــ بلا تنگه دلم برای زیارت....

من صبر ایوب ندارم....!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۰
کــربــ بلایی محـب

دعای کمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">